Simmare har snygga kroppar

Idag när jag var och tränade var det inte alls lika många simmare som brukar vara där. Nu var det kanske bara tre-fyra tjejer som tränade. Annars brukar det kunna vara i alla fall nästan ett tiotal personer, och minst hälften är killar. Och jag kan inte säga att de inte är snygga, för woooh heta är dem. Vältränade, slimmade kroppar i minimala badbyxor. Haha, känns lite jobbigt när man ska simma och ta i där bredvid dem.


Men som sagt, idag var det inga simmare där, men istället fanns det ett par heta badvärdar. Hihi. Tänker inte nämna vilka det är, för då skulle kanske vem som helst lista ut det. Men jaa, den enda som vet är Carroo.

Simmare har snygga kroppar, för de tränar hela kroppen också. mums mums, jag ångrar att jag slutade simma.. :-(
Pusspuss på er!

Bilden är inte tagen av mig, har snott den från SvD och på bilden är det Stefan Nystrand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback