Nu kan jag sova lugnt!

Under hela kvällen, förutom en timme då jag lagade mat och åt, har jag suttit och skrivit på arbetet inför Naturkunskapen. Den som ska vara inlämnad imorgon, och den som jag hade tänkt skriva klart igår men då det kom upp något annat kanske viktigare istället. Men nu är det äntligen klart, det blev ca åtta sidor om hörselskador, visst, allt är inte ren text utan jag har ju källförtäckning, framsida och innehållsförteckning. Och nu när jag skrivit ut arbetet och så, kom jag på att jag hade sparat ned bilder som jag skulle ha i också, men aja. Orkar ärligt talat inte slänga in det och slösa på mer papper.



Och nu när jag skrivit så jävla mycket om Örat eller snarare om hörselskador så känns det som att jag är alldeles uppumpad av all denna info. Nästan som att ni skulle kunna fråga mig vad som helst om bl.a. ytteröra,inneröra, mellanöra, tinnitus osv... För jag kan massor och lite till! Så fråga på, haha. Eller neej, det behöver ni inte göra, för nu är jag trött på ämnet.

Dags att göra sig iordning kanske? För nu kan jag äntligen sova lugnt , när jag fått detta ur vägen.
Pusspuss och ursäkta för den lilla bloggtorkan idag, men har som sagt varit upptagen med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback