Nörda sig i skoolan

Nu sitter jag i en datorsal med laptopen, men jag är även omringad av massa andra laptops, eftersom resten av klassen (förutom Emelie) också använder sig av laptops, fast skolans då. Jag måste medge att det känns jävligt skönt att ha min egna, för jag vet ändå hur den fungerar och sådär, känns tryggare.

Vi sitter och arbetar med naturkunskapen nu och jag ska göra ett arbete om Hörselskador tror jag, för det kan drabba alla, när som helst. Det var min tanke till varför jag valde just det. Det är ett stort område dessutom, och finns många olika delar i det, så jag tänkte välja ytterligare en inriktning, antingen om Tinniuts eller något annat.

Aja, nu måste jag jobba, slutar om ungefär en kvart eller något sådant.
Höres senare.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback