Min motivation har försvunnit igen...

Sitter i skolan och har suttiit här sedan halv tio eller något imorse. På samma ställe, utan egentligen rast eller något. Har försökt jobba, men det har inte gått, så jag har larvat mig i illustrator, läst illustrationsbloggar och lyssnat på musik. Men lite har jag faktiskt fått gjort och jag har även skrivit en två sidor lång logganteckning. Det är ett stort plus för mig, men det har tagit lång tid... tyvärr...

Det som är så jobbigt är att jag verkligen inte har någon motivation kvar för projektarbetet, den kanske aldrig ens har funnits där tror jag. Eller joo, när vi startade igång det och skulle idéspåna.. Men just nu har jag bara ångest, ångest och mer ångest.. Jag får panik och mår illa när folk säger att de börjar bli klara... Jag måste försöka hitta tillbaka till motivationen och inspirationen...
Ni kanske har tips på hur man kan göra för att hitta den igen?

Nu måste jag gå, ska iväg och simma.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback