Media 3:an (06) = Pure evil

Idag på retoriken var vi samlade hela klassen, för att min retoriklärare var i Thailand. Snacka om lyyx! Hoppas hon solar lite för mig också. I alla fall så skulle vi ha om olika retoriska "regler" eller vad det var, minns inte riktigt. Sedan skulle vi använda alla olika för att skapa argument för att "Stoppa Säljakten" . Många kom på riktigt hemska grejer för att det rimmade och massa sådant. Och då var det någon som kom på att vi i Media trean är Pure Evil.

Vi är fan Pure Evil, dock kommer jag inte på några exempel just nu, men skulle jag göra det så skriver jag det nog här. Fast en grej och det är ju mot ettorna och sådär. Att vi tänkte nolla dem, eller den gången då våran lärare sa att han skulle straffa dem genom att skicka in alla i vårat klassrum och så fick vi göra vad vi ville. Då fick alla till det där elaka "mouahaha"-skrattet. Underbart!

Carro, du kanske har några exempel på när vi är Pure Evil!?

Puss

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

jag tycker vi är de, lätt också. varför? jo vi är det :D



Jag ska operera brösten när de hänger, och fixa ansiktet:D

2009-01-08 @ 22:20:41
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Katten

Kika in vår sida - ocensurerad, 6 ungdomar pratar öppet om sina sexliv! ;D Allt från positiva saker till fruktansvärt pinsamma situationer. Humor med en gnutta allvar.

2009-01-08 @ 23:21:54
URL: http://sexvarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback