Ledig = inget bloggande?!

Idag har ju jag varit ledig, och då har det inte blivit något bloggande för mig del. Tänkte blogga i förmiddags, men jag gjorde då brunch till mig. Fick bli American pancakes tillsammans med glass, mums mums säger jag.

Efter brunchen for jag ned på stan med familjen. Det var mys, hittade en skiitfin kavaj också. Jag kanske köper den, men det är en sådan stor kavaj som jag letat efter jättelänge nu. 400 kr kanske är ok, eller?

Varit och fotat en vän också. Var riktigt trevligt och så. :) Men jag skriver mer om det senare.

För nu ska jag och lillebror ned och kolla på bandymatch. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du inte komma o laga sån brunch åt mig också ?:D

2009-01-23 @ 19:23:36
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback