Kramas för en dag?

Imorse hörde jag att det var kramarnas dag idag. De pratade så mycket om det på P3 Morgonpasset att jag till och med drömde om det en stund innan jag vaknade ordentligt. Men varför har man en speciellt dag för att kramas? Tänker faktiskt samma sak om Alla Hjärtans dag och så också, varför en dag då man ska visa extra mycket kärlek..?

Jag tycker att man kan kramas varje dag, med vem som helst.. Tyvärr kramas jag inte lika ofta som jag gjorde förut, för det är ju oerhört mysigt det också. Har inte ens kramat någon idag tror jag. Hm, jag undrar varför jag slutade?

Men nu ska jag skriva i loggen, usch usch massa som ska skrivas, med tanke på att jag inte gjorde det i höstas. Blää på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback