Kind of barnvakt

Just nu står jag i köket och fixar för min matlagning. Är hemma själv, eller inte direkt. Passar Gustav (den minsta) och sedan är även min andra bror här. Men han är inte sådan matlagare direkt. Så jag får stå för maten idag, och då blir det kyckling i ugnen med egen marinad på soya, honung och lite goda kryddor. Till det ska jag servera ris och sallad. Men eftersom Gustav inte äter kyckling typ så får han som han vill, american pancakes.

Kom även hem från jobbet för bara en liten stund sedan. Det har gått bra, men jag fick otroligt ont i ryggen idag, så det har varit jobbigt. Men nu ska jag inte stå kvar här så länge, måste fixa kycklingen, den som tar längst tid.

Lägger upp bilder på maten när jag är klar, så får ni se vad mumma det blir.
vad ska ni hitta på ikväll?
pusspuss

Kommentarer
Postat av: kekko

Vi har precis ätit lite gott. Och senare blir det film och mys. Vad händer hos dig ikväll. Blir det lugnt? Vad jobbar du med?

2009-01-24 @ 19:15:50
URL: http://kekko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback