Kanye West - Heartless

Oj, var alldeles för länge som jag skrev om dagens musikfavorit! Men här kommer dagens. Såg videon första gången i veckan, med Robin. Gillar den grymt mycket och speciellt för att hela videon är illustrerad. Jag har blivit lite av en nörd där också.

Men Dagens MusikFavorit blir alltså Kanye West med låten Heartless. Sjukt skön låt med sköna beats. Och så gillar jag hans texter, för de känns aldrig sådär äckeldeppiga som många låtar kan göra. Utan de är mer om allt och ingenting. Me Likie, likie! (Mitt nya, haha)


Tyvärr så fick jag inte tag på den riktiga videon, så jag rekomenderar er att kila in på Youtube och kolla den där istället. Eller så klickar ni bara här .

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback