Kanske dags att sova?

Är lite trött faktiskt, och jag har ändå inget bättre för mig en lördagskväll som denna. Imorgon åker mamma, Roger och Gustav iväg en vecka. Kommer sakna dem, men samtidigt som det blir lite skönt att vara hemma. Blir bara så tomt när man kommer hem, ingen som hälsar och ingen att äta med, jag avskyr sådant.

Och det är därför jag nog ska ta och lägga mig, har ju haft en lång dag och så vill jag hinna säga hejdå till dem. Imorgon får jag skriva mer i bloggen, sådant jag inte hann skriva idag. Har ett "beställt" inlägg från en vän, efter en grej vi diskuterade. Och sedan grejerna jag shoppade idag.

Men 23.00 är ändå en bra tid, då får jag sova ut. Ska spela lite poker imrogon också, och plugga, så jag har i alla fall något att roa mig med. Vad har ni gjort i helgen och vad ska ni hitta på imorgon?

Pusspuss på er <3

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Men vad snyggt det blev. Jag fattar inte hur man lyckas få de där söta krumelurerna som du har i lila färg. Har du nåt tips?

2009-01-31 @ 23:38:39
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Tack för tipset. Då ska jag kika in där. Hoppas att du får en skön söndag.



kramkram

2009-02-01 @ 12:13:58
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback