Jahapp, och nu då?

Robin åkte hem för ungefär en timme sedan, känns sjukt trist och jag har inget att göra.. Just nu sitter jag och kollar på SvampBob Fyrkant, fast visst det är ju bra. Men ändå, vill ha något att göra, imorgon börjar ju skolan igen.

Idag såg vi klart på hela säsongen av Ninja Scroll, var inte så mycket kvar egentligen, men det var mys. Lagade storbrunch med omelett och grejer idag igen, fast vi vaknade tidigare idag, tur det.

Lovet har varit rätt bra ändå, har fått vara med älsklingen i nästan två veckor i alla fall, visst önskar jag att jag fick vara med honom längre, men vi måste ju göra annat också.

Nu börjar jag bli hungrig också, men mamma åkte ned till ICA för att handla lite, så ikväll blir det tacos.. tyvärr. Gillar inte tacos och det är det mest tråkiga man kan äta, verkligen!

Aja, dags att göra annat kanske? Funderar på en ny bloggdesign. :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback