Jag vill flytta hemifrån.... nu!

Sitter och kollar lägenheter, eller jag försöker rättare sagt. Vårat internet eller vad det är krånglar som fan, så vissa bilder har man inte kunnat se. Blir som ett stort grått lager över bilderna, eller något annat skumt. Kan inte heller logga in på bilddagboken. Men nu funkar nästan allt som det ska, jippi vad jag är glaad! Så nu har jag kollat massa lägenheter och har hittat ungefär tre stycker som har fallit mig vääl i smaken. Det är visning på dem nästa vecka, men jag får nog fortsätta drömma vidare. Bäst att vänta till efter studenten, men det är riktigt lockande. Vet exakt vad jag vill ha och hur jag skulle möblera och så. Jag har en liten ritning i huvudet, skulle man kunna säga. Vill liksom flytta hemifrån, få bestämma själv, möblera själv, städa, tvätta och laga mat själv. Göra allt själv. Verkligen träda in i vuxenlivet. Hur underbart är inte det? Jag oroar mig inte för den ekonomiska biten, för någonstans vet jag att jag kommer klara det. Det som oroar mig är maten, för att jag tycker att det är så sjukt tråkigt att äta själv. Men jag hoppas på att kunna flytta in med älsklingen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback