Jag kan inte fortsätta såhär?!

Inatt fick jag inte heller speciellt mycket sömn. Skrev anteckningar för geografin till ungefär kl. 01.00, sedan hade jag blivit pigg av någon konstig anledning. Så jag kunde inte somna och fortfatte då att vara uppe en timme till... Så inatt blev det lite mindre än fyra timmars sömn igen och jag känner mig helt slut. Som tur är att vi ska hela vägen till Tessin idag, så jag hinner sova lite på bussen, men ska läsa lite till på geografin och det jag skrivit ut. Blev rätt myhcket, sex sidor. Men inte konstigt med fyra sidor fakta ur boken.

Nu sitter jag i alla fall och äter frukost, hemma själv så jag har dragit igång radion på hög volym. Finns ingen bättre radiostation än P3, speciellt bra är morgonpasset som jag lyssnar på nu. De spelar massa bra musik och så är de så sköna att lyssna på.

Prov nu på morgonen kl. 8.30, sedan händer inte mycket fram till runt kl. 14. Har ju hål fram dit efter naturkunskapen. OCh sedan är det äntligen Grafisk illustration! Shiet, vad jag har längtat. Ska se till att bli klar med den där grejen jag gör nu också, men det blir jag nog under hålet, eftersom det bara är lite skuggning kvar.

Men nu ska jag fortsätta mumsa på mina smörgåsar.
Vad ska ni hitta på idag?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback