Jag fick en utmärkelse <3

Idag när jag kom hem från jobbet och loggade in på bloggen fick jag se lite nya kommentarer, och det var just denna kommentar som fick mig på riktigt bra humör. Jag fick denna fina utmärkelse av MiahMariah. Och jag tackar tusen gånger om. Min första utmärkelse här på bloggen också, vilket gör det än mer speciellt.



Reglerna för utmärkelsen är följande: 1. Sätt loggan på din blogg. 2. Länka till personen som utmärkelsen kom ifrån. 3. Nominera minst 7 andra bloggar. 4. Länka till dessa bloggar i din blogg. 5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar

De jag nominerar är:
Robin
Carro
Kotteby
Lari Salminen, DesignaDinBlogg
Cissi
Matilda
Art of Malin

Jaa, det var inte lätt att utse sju stycken värdiga bloggare. Jag läser några visst, det gör jag. Men som är kreativa och verkligen faller mig i smaken. Men här är mina absoluta favoriter som jag lääser dagligen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Kan man bli mer berörd i hjärtat av en "kreativ blogger"- utmärkelse, när man just nu är så otroligt okreativ. Wow!



Tack!

Och jag som tyckte gästinlägg var en bra idé. Men, du har fått mig på andra tankar.



=)

2009-01-25 @ 23:49:02
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Matilda

ååååh taack!!! <3

2009-01-26 @ 00:11:39
Postat av: Robin

TACK BABY! Men min blogg suger. xD

2009-01-26 @ 11:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback