Jag är tokig.. eller kanske inte?

Sitter här och ska precis påbörja en bloggdesign för en vän. Har inte fixat på ett tag och ska se till att göra något bra. Kom hem för ungefär en timme sedan och har sedan dess suttit och kollat i en blogg som jag hittade, med lite trevliga länkar till olika coola japanska saker. Jag börjar bli Japan-tokig igen, för jag har kollat massa intressanta saker om Japan, läser lite om kultur och sådär, men itne kommer så långt. Har alltid velat lära mig japanska, så jaa jag får väl se om det utvecklas ännu längre.

Har ni kanske några tips på bra sidor om Japan? Eller annat mys därifrån?

Nu ska jag se till att fixa bloggdesignen jag pratade om.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Foki

Ja visst är det! :D Onigiri är också gott! Det finns på restaurangen där jag brukar äta. ^^ Men Onigiri kan man säkert göra själv också, det ser ganska lätt ut. ;)



Och tack för komplimangen!



Kram!

2009-01-07 @ 20:27:46
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback