Jag är flum och blir snart rastlös!

Imorse vaknade jag, trött som faan... Hade kunnat ligga kvar i sängen, men jag gjorde inte det. På bussen försökte jag sova, men det gick inte, var som om bara ögonen sov och resten av mig var vaken. För det läskiga var att jag inte kunde öppna dem när jag skulle kliva av.

Men sedan har mitt humör svängt åt ett helt annat håll och jag har varit glad och flummig. Skrattade åt en rätt tråkig grej (om man tänker efter var den faktiskt vääldigt tråkig), men jag skrattade i alla fall så jag grät och fick jätteont i magen. Och sedan har det bara fortsatt sådär, och nu blev jag trött igen och rastlös.. För har ingen här som kan flumma med mig. Pallar egentligen inte att ha håltimme nu heller, vill hitta på något...

Så jag skriver lite, samtidigt som jag pillar på mitt cd-omslag som vi håller på med. Men längtar till ikväll, sushi och salsa wooho! Hoppas att kursen är bättre än förväntningarna då.

Nee, nu ska jag ta och hitta på något roligt!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Sushi och salsa.

Sushisalsa...

Mohahahah!!!



Okej. Jag har bara sovit 3,5 timmar.

Och då skrattar man åt allt.

Åt allt!

Äsch...borde sova mer.





=)

2009-01-28 @ 09:48:02
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback