Helt onödig dag i skolan

Har världens jävla huvudvärk, är hungrig och börjar bli lite smått bitter. För inte får man någon hjälp här, har fan inte gjort ett piss under hela dagen i skolan! Det känns jävligt B faktiskt, blev precis klar med utskriften och aah r inte nöjd med färgerna alls av t-shirten och trycket. Idagh ar det varit en helt jävla onödig dag i skolan, för jag har ärligt talat inte  gjort ett piss.. Det känns riktigt illa och jag hade nästan lika gärna ha kunnat stanna hemma..

Fick i alla fall något gjort på geografin idag, men inte tillräckligt och på Nkn gjorde jag inte ett skit... Ska bli skönt att åka hem nu, för jag är riktigt trött och har huvudvärk! Inte blir det någon sushi heller, för Kohiro är tydligen stängt fram till den 15e februari. Salsan hoppar vi också över, för vi båda har huvudvärk och är allmänt matta.

Blir till att åka hem och plugga istället, jippi!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback