Imorgon händer det grejer!

Ska nog ta och lägga mig nu, så jag orkar upp imorgon också. Är helt paff över att jag lyckades vakna imorse och att jag somnade innan 00.00 igår. Fantastiskt! Med tanke på att jag haft sömnproblem ett tag och det tagit mig flera timmar att kunna somna om nätterna. Händer att jag är uppe till klockan tre en skoldag för att jag bara ligger och vrider mig. Men nog om det!

Imorgon i alla fall, så är det skola som vanligt, slutar tio över tre och tar tåget till Södertälje kl. 16.13, får sällskap av Carro. Härligt, för resorna blir alltid trevligare då. Och så ska jag träffa familjen i tälje samt min älskade Robin. Så det ska bli mysigt. Blev även överbjuden idag till Roberto, en gammal klasskompis, för att festa hos honom. Sjukt kul och jag ska verkligen se till att ta mig dit. Det är inte så ofta jag träffar de gamla klasskompisarna, och det kan kännas skönt att göra det nu. Roberto åker ju snart upp till Sundsvall och börjar plugga igen, och det känns ju lite pissigt att det är ända där uppe.

Ska försöka åka till Heron City också och kolla på MediaMarkt om de har telen där som jag vill ha. Så jag kan pilla och känna lite på den, på riktigt. Där har de ju oftast mobilerna igång så man får se hur de fungerar också. Ska se till att fråga papi om vi inte kan åka dit då.

Och så ska ju jag och älsklingen laga maat. Vi är superteamet i köket. Underbart att laga mat med honom! Checka Robins blogg här förresten, han skriver lite roliga saker ibland.

Men nu ska jag sova, det är ju som sagt en spännande dag imorgon. Vad ska ni hitta på i helgen?

Pusspuss och god natt <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

naaw, jag tycker också att det blir mycket trevligare att åka tåg upp med dig!

2009-01-09 @ 06:36:21
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback