Ikväll jobbar jag

Nu sitter jag hemma, kom hem för ca 20 minuter sedan, känns skönt eftersom jag var så sjuukt hungrig. Men nu har jag ätit två tallrikar med flingor och mjölk, tyvärr så hjälper det inte så mycket men det får räcka tills jag slutar. Börjar jobba kl 17 och slutar 20.15, så det är ju bara tre timmar och det känns lugnt. Blir ju lite extra klirr i slutet av nästa månad då.

Ikväll kanske jag fixar bloggdesignen också, och jag har fått en riktigt grym idé för hur den ska se ut. Blir nog skitbra. Och så kanske jag kikar på SATC, nu när jag fick låna den första discen av Carro. Ska faktiskt kolla lite nu också, sedan bär det av till jobbet.

Vad ska ni hitta på ikväll?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Tack så mycket. Ikväll har det blivit lets dance. Imorgon blir det att gå upp tidigt och jobba. Ska bli kul att se din nya design.

Trevlig helg

2009-01-16 @ 22:18:05
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback