Idétorka och huvudvärk

Det blir ingen ny bloggdesign idag, har lite av en idétorka. Och börjar få huvudvärk också. Så jag tänkte sätta mig i soffan, chilla och äta en apelsin. Kanske mixtra lite med fotona också som jag ska sätta in i "albumet" jag köpte för ett tag sedan. Ska försöka tigga lite massage från min mami som lovade mig tidigare idag, det skulle vara skönt i alla fall.

Men nu orkar jag inte sitta här längre, orkar inte klura eller något annat heller. Längtar bara till helgen. Till La familia, da Loverboy och Das Moobilehööne. Det är egentligen det jag har på tankarna I think.

Och så känner jag att jag måste röra lite på mig, längtar till v. 5!! Då jävlar blir det träning också, maouw.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback