Hungrig och skrivsugen

Sitter i skolan nu och vännen Carro har stuckit hem för att vi i princip slutat. Jag sitter kvar för att jag om någon timme ska vandra upp mot Hjortensbergsbadet och ta årets första simpass. Har satt upp mål och ska fixa ett träningsschema sedan som jag ska följa. Så det här känns riktigt bra, ska komma igång med träningen som jag gjorde förra hösten, för då gick det riktigt bra! Inge mer godis för mig heller, för den delen. Jag och Carro har ju en deal, men jag skriver lite om träningen senare i ett annat inlägg.

Men idag blir det i alla fall simning ett tag, sedan tänkte jag faktiskt unna mig några minuters solning, skulle kännas skönt och så är det riktigt avslappnande. Passar på att gå upp tidigare än vad jag brukar göra, för då är inte "elit" simmarna där och då behöver jag inte få den vanliga känslan av att känna mig dålig. JAg vet att det är larvigt, och att jag inte borde bry mig eftersom de har simmat länge och tränat hur mycket som helst. Jag själv har ju haft uppehåll länge och jag har inte tränat riktigt hårt och ordentligt sedan jag var mellan 10-13 år. Så det är ju ett tag och jag har hunnit bli riktigt slapp under de åren, jag är ju 18 idag!

Men det ska ändras. Börjar bli hungrig också, men jg har ju min lyxiga lunchmacka i väskan. Ska kanske smaska p åden och sedan skriva ett långt inlägg för projektsarbets loggen.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Stephie

inte?

2009-01-14 @ 21:41:36
URL: http://thismess.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Vad duktig du är på illustrationer. Jag lägger gärna till dig som prenumerant om du vill lägga till mig, så kan vi följa varandras bloggar.

Ha det gott

kramar miahmariah

2009-01-14 @ 21:54:27
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback