haard work work

Idag blir det till att jobba lite. Och rubriken kanske inte stämmer egentligen, för jobbet är inte så hårt. Visst kan det vara stressigt ibland, men inget som jag inte kan fixa i alla fall. Så idag jobbar jag mellan 13-18 och ikväll händer inte mycket. Är hemma själv med mina småbröder. Så jag får väl laga mat och sedan blir det filmmys. Det ska bli trevlans



Förstår mig inte på vädret heller, för igår när jag gick och la mig så var det bara lite snö och det snöade då också. Enligt Alex (broorsan) så var det storm och regn imorse, men när jag vaknade på morgonen var det fortfarande snö. Fast nu regnar det också.. Varför kan det inte bara vara snö? Det är ju fortfarande Januari, då ska det inte vara plusgrader än... Lite tråkigt tycker jag. Men jag påverkas inte så mycket idag, eftersom jag sitter inne på jobbet hela dagen. Vet bara att jag förmodligen kommer halka och slå ihjäl mig påväg dit och tillbaka.

Igår lagade jag mat i alla fall, och det var sjuuukt gott. Tyvärr ingen bild eller så. Men det fick bli fläskfilé i sås med champinioner och klyftpotatis till det. Var riktigt jäävla gott! <3

Men nu ska jag nog ta och äta lite lunch, har kvar mina pancakes från igår , så det blir dem. Lättast nu eftersom jag börjar om en timme och orkar inte fixa något annat.
Vad ska ni göra idag då?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

neej inte jätte mkt men i slutet blir man värsta gråtig :) hehe :P Söt film dock :)

2009-01-24 @ 13:23:05
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Vilken vacker bild. Har du tagit den själv? Allt bra annars?

kram

2009-01-24 @ 18:16:54
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback