Fyra timmars sömn är för lite för att kunna tänka

Sitter i soffan nu, ja jag förflyttade mig hit för att få lite ryggstöd. Lyssnar på Kanye Wests senaste album, enligt mig det bästa. Skönaste låtarna är lätt Heartbreak och Love Lockdown. Och det är skön musik att plugga till, inte för mycket ljud och skit utan det är lite dovare och lugnt och skönt. Plus att jag älskar hans röst och beats.

Tyvärr är jag alldeles för trött för att plugga just nu och jag känner att ögonen bara blir tyngre och tyngre. Ska se till att skriva klart detta bara, har inte långt kvar bara tio sidor från boken. Och det lär inte bli mer än fyra-fem A4-papper kanske. Då har jag liksom lite anteckningar för morgondagen som jag kan läsa igenom. Kanske ska börja lite smått med Naturkunskapen också, om jag hinner det. Vi får se hur länge jag orkar.

Bara 5 månader kvar nu också. Till vad... det skriver jag i ett annat inlägg lite senare.

Hoppas ni har en mysig kväll.
Puss

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

det finns ju as många, dock går ingen av de i våran klass:D matilda kanske kan klassas som fixarN, men ändå :D

2009-01-12 @ 22:01:34
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback