Förlåt mig sweeties

Oj då, jag har verkligen haft en dålig uppdatering de senaste dagarna känner jag. Men jag har en hel del anledningar till det, bl.a. så har jag varit med älsklingen, jobbat, umgåtts med familjen och så har jag helt enkelt inte haft så stor lust att blogga. Eller lust har jag haft, men motivationen har inte varit på topp och jag känner att det bara blir tråkiga blogginlägg.

Men nu när jag fixat så jag har en kind of kompakt kamera så kommer det bli mer bilder här i bloggen också! Får se till att fixa Photoshop och Illustrator på min laptop också, då lovar jag att det garanterat kommer hända mer roligheter här i bloggen och då kanske jag tar mig tid till att lägga upp bilder här också. Pallar ju aldrig sätta mig vid den stationära längre, gör det bara närjag ska redigera bilder. Vilket känns lite tråk.

Och fixar jag programmen här kommer jag sedan kunna fixa bloggdesigner härifrån direkt, vilket också kommer underlätta en hel del saker. Får se till att fixa det nu med en gång då!

Snart kommer det bilder på min nya skönhet också, thihi. Som jag var iväg och handlade idag, med Carroonisse. ( :
Det kändes riktigt bra och ajg har nog gjort ett bra kööp.

Men nu över till den stationära, om den är ledig vill säga.


Kommentarer
Postat av: Cissi

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=152009 Man kan jätte lätt vinna presentkort på klädaffärer genom att bli medlem här :) testa!

2009-01-19 @ 21:50:59
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback