Finfredag som P3 kallar det

Idag är det fredag, en finfredag. Vet inte vad det är, men jag känner mig alltid extra snygg på fredagar.

Just nu sitter jag på fotolektionen som slutar om ca en halvtimme. Har suttit och redigerat bilder sedan 8.30 och det har ju gått bra. Valt ut de bästa som jag tycker vart bra då. Sedan får vi se vad som händer där. Snyggaste bilden som jag sett hittills är den tagen av Emma... Äckligt snygg ju!

Vi kollade på en kort film om undervattensfoto, något vi kommer göra nästa vecka. Hur coolt är inte det? Så då blir det lite balla bilder under vatten, med idéer och arbete kring det också. Treevlans trevlans. Kanske kan passa på att dra några längder också?

Ikväll blir det mysfredag, efter jobbet då. Blir nog att kolla på SATC och svulla godis, något jag inte gjort på länge. Ätit godis alltså.

Men ska kiila nu, måste fan ta och fixa min bloggdesign i veckan också. Är sjuukt trött på den jag har nu!
Vad ska ni göra en underbar fredag som denna?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback