En alldeles ovanlig flumdag

Inatt drömde jag en skum LSD-dröm och jag måste fan ha blivit påverkad av den drömmen, för hela dagen har jag varit helflummig. Jag har skrattat och flummat åt allt, kanske är övertrött? Fast det borde jag inte vara för jag somnade runt tolv inatt och vaknade klockan sju och höll på att försova mig. Men som tur var så är jag ju så snabb på morgonen och jag hann göra mig iordning och äta innan jag en halvtimme senare skulle gå till bussen.

Råkade tyvärr somna på religionslektionen, sjukt trött jag blev på bussen till skolan. Men men, vad gör det? Jag missade inte så mycket faktiskt, eftersom vi i princip gtt igenom allt redan. Mitt riktiga flumhumör måste ha kommit igång helt på väg till Tessin när vi skulle käka och sådär.

På naturkunskapen skulle vi använda oss av mikroskop och kolla lite olika saker, bl.a. djurceller från oss själva (!?) Så jag bad en av killarna att kila in på toa, så vi fick något roligt att titta på.. Men liksom, egentligen skulle det vara ganska spännande att se det på riktigt ju! Tycker inte ni det? Haha : D

Sedan flummade jag lite till där och så, påväg in till stan med Carro också, och sedan dess har jag varit på grymt bra humör, glad och sprallig. Och det tycker jag är skönt, skönt med sådana dagar ibland och detta är då en alldeles ovanlig flumdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback