Det är freedag, snart börjar skolan igen!?

God morgon läsare.

Idag är det fredag och jag och Robin vaknade lite för sent. Vi ska in till stan idag och hade tänkt ta bussen som går 11.16. Så vi kanske har blivit lite sena eller? Haha, det blir en snabb och liten frukost eftersom vi tänkte äta lunch i stan också. Och gissa vad Robin ska bjuda på! Jooo Sushiiii! Me loove, och jag tror jag ska prova en Bento-låda eller något, vi får se.

Hm, i helgen jobbar jag också och har blivit bortbjuden till massa grejer. Får se om jag drar mig dit, eftersom jag jobbar som sagt och detta är massa fester och sådär. Så det lär bli sena kvällar, och det orkar jag inte. Dessutom så vill jag spendera så mycket tid som möjligt med älsklingen, innan han far iväg till Södertälje igen och skolan börjar.

Fan det är sjukt att den drar igång nästa vecka. Jag vill ha längre lov, jag vill ha sommarlov igen. Men detta är mitt sista lov, sedan tar jag ju studenten!! Inga fler sommarlov, jullov, höstlov, sport- och påsklov.. Det känns helt sjukt egentligen.

Aja, nu måste jag äta frukost, vi får rappa lite om vi ska hinna göra oss iordning.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback