Dags för lite pyssel och plugg

När jag kom hem från skolan idag så la jag mig i soffan och vilade lite, var riktigt skönt och jag känner mig lite piggare nu. Tänkte plugga tidigare också, men då funkade inte internet alls, för att Roger höll på att fixa lite. Och nu funkar det äntligen som det ska, efter en veckas tid och sådär.

Så det känns riktigt skönt och jag kan blogga som vanligt igen. Tidigare gick inte det så bra, för jag var tvungen att skriva in varenda kod för att skriva något här i bloggen. Till och med när jag behövde trycka på Enter. Så det var lite jobbigt, för hela raden mellan rubrik och själva inlägget var borta, så jag var lite less.

Men nu funkar det som det ska, och jag ska inte sitta här så länge heller. Ska istället pyssla i en fotobok som jag köpte i höstas. Sätta in lite bilder jag tagit och sådär, och får framkalla fler i framtiden också. Riktigt kul att titta på och sådär.

Sedan ska jag plugga också, skriva lite på NKn om hörselskador och sådär. Rätt mycket att skriva om det, så jag får begränsa mig och ha en speciell inriktning. Men det ska gå braa..

Aja, pyssel var det!
Vad gör ni ikväll?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback