Blue Moon Bar, Nyköping... brinner

Det är så synd att nu när det har öppnat en bra krog i Nyköping så finns det idioter som ska förstöra.. Nu på morgonen så började Blue Moon Bar att brinna.. och tyvärr finns det idioter som försöker bli av med krögarna i Nyköping. Jävligt synd, visst jag harb ara varit där en gång, men stället var chill, förutom att min bartender inte kunde blanda drinkar. Då blir det Tellus ikväll istället då, men spela roll. Tycker bara det är så jävla synd att det ska vara sådant "krig" här i Nyköping mellan de olika krogarna. Kanske för många på ett och samma ställe?

Jag vet inte och jag vet inte vad jag ska tycka om det heller...
Men du kan checka uppdateringen av nyheterna på SNs hemsida

Nu är det i alla fall lunch
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback