Årets första mygga?

God morgon och hoppas ni sovit bra inatt!
Jag har sovit rätt ok, vaknat lite då och då. Var också lite jobbigt när jag skulle somna, för jag har kanske årets första mygga i mitt rum. Hur den har kommit in har jag ingen aning om, men jobbig var den i alla fall då den surrade runt mitt huvud när jag försökte sova. Jag viftade, slog och blåste för att försöka få bort den och jag tror att jag lyckades. Den kanske tröttnade på att leta efter käk på mig när bara håret stack upp under täcket. Sedan är inte jag myggornas favorit heller, blir sällan biten.

Idag blir det mer jobb och en längre dag idag. Så jag vaknade för ungeför 40 minuter sedan och börjar om ca två timmar. Ska väl hoppa in i duschen, äta en lång frukost och kanske sova lite innan jag börjar.
Har bara ingen lunch som jag kan ta med mig och äta där.. Så jag antar att jag kanske får köpa något där istället. Men som sagt, nu blir det dusch.

Ha en underbar söndag och vila ut till kommande vecka nu!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback