- 12 grader och massa snö

Idag vaknade jag för sent. Jag och Robin gick upp runt 12 tiden och jag har nog inte vaknat så sent på sjukt länge. Men det var rätt skönt, även fast jag fick ångest över att jag sovit bort halva dagen och sådär. Vi vaknade iaf och gjort en liten frukost med omelett och rostade mackor. mumsmums, men blev inte speciellt mätta kanske, eftersom mackorna var slut.

Efter det degade vi lite bara och gick på en promenad till affären, där jag hämtade mina glasögon som jag glömde igår också. Var rätt skönt ute, även fast det var kallt. Men vi var påklädda, jag hade till och med underställ och massa annat också. Duktigt, men jag har lärt mig efter fjällenveckan förra året, då vi hade 30 minusgrader.

Och nu är vi uttråkade och har inget att göra. Vi ska väl baka eller något för att ha saker att göra.
Vad ska ni göra idag?

kram

Kommentarer
Postat av: Fanny

aha, fett coolt!

2009-01-05 @ 15:50:27
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback