uppe innan sju under ett lov?!

Jaao, nu kommer ni alla tro att jag är galen, men det är sant att jag vaknade innan sju och jag har lov! Anledningen var den att jag och en vän skulle in till skolan (nu verkar jag än mer galen) och pluga lite, men eftersom han blev sjuk så struntar jag också i det. Inte lust att sitta där helt själv och vänta på tåget till tälje. Men jag var uppe innan sju i alla fall, åt frukost med familjen för att jag ville säga hejdå innan jag åkte.

Så nu sitter jag hemma istället och väntar på att tåget ska gå, vilket det gör fast kl. 14.13, och min buss in går 13.30. Så jag har bra många timmar på mig då jag bara kan slappna av och kanske göra lite annat på. Sova t.ex.?

Hm, men som sagt, blev inge skola idag men jag sitter och jobbar öven nästan hela veckan nästa vecka. Då jag ändå inte har nåot bättre för mig och inga stora och viktiga uppsatser. Bra bra, så får det bli!

Nu ska jag ta och lira lite Age of Empires, hahaha. Nörd som jag är. ;-)

Vad ska ni göra idag?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback