Tiden går fort när man är glad

Oj vad tiden har gått fort idag, jag har bara fyra timmar kvar av jobbet för dagen. Känns riktigt bra och hittills har det varit kul. Många trevliga kunder, och jag är på glatt humör vilket verkar smitta av sig.

Nu har jag äntligen lunch i alla falll, är riktigt hungrig. Och efter lunchen ska jag röra lite på mig, suttit i kassan sedan 11 i förmiddags, så det är ju ett par timmar. Ikväll händer inte mycket heller, bara ta det lugnt och packa för morgondagen, vad ska jag ha med mig? Kläder och... min laptop I think, funtar på om jag ska ha med mig kameran, men jag tror jag skippar den denna gång.

Hur har ni det då? Idag är jag på sådär bra humör igen, vilket känns bra. Gårdagens sega humör måste vara efter att jag sovit för dåligt, aja, det var gårdagen. Idag är idag, en ny dag som blir en bra dag. Fan vad jag känner att jag bara babblar just nu, haha.

Hm, mat var det ja!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Skönt att dagen går fort för dig :)

Hoppas att resten av dan blir lika bra! :D

Kram kram

2009-02-15 @ 14:13:24
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback