Sveriges absolut värsta bilförare?!

Idag såg jag reprisen av Sveriges värsta bilförare på Tv4. Jag har tidigare tänkt att jag aldrig kommer få körkort för att jag är så jävla slapp och har struntat i att köra. Sedan tänker jag ibland att "Faan, jag kommer aldrig bli lika bra som alla andra duktiga bilförare, pappa t.ex." Men varför ska jag tänka så egentligen, jag kan köra och jag kan köra bra, det är bara det som sitter i huvudet som spökar och ju mer jag kör desto bättre blir jag.



Men efter att ha sett på tv4 idag, så trodde jag inte att det var möjligt. Hur har de fått körkort? Och faan vilka stressade människor. Var faktiskt ganska underhållande, se hur de andra körde. Roliga typer också, med väldigt speciella egenskaper måste jag säga. Går på Torsdagar kl. 20.00 om ni är intresserade av att se det. Eller så ser ni några klipp här för Sveriges värsta bilförare

Jag vet i alla fall att jag snart kommer ta körkort, men hur fick de körkort?

"Den som gav dig körkort borde skämmas"

"Det är inte jag som gasar, det är bilen"


Kommentarer
Postat av: Sara

De låter sjukt najjs :D

Firade min födelsedag hela natten med grymt folk och krogbesök. Riktigt kul :)

2009-02-01 @ 18:31:51
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: Marre

Hah, tror du är duktig på att köra :D Iaf bättre än...de :]

2009-02-01 @ 21:27:30
URL: http://msvmrk.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Ha,ha. Jag såg det där med. Helt sjukt att de har körkort. En av de yngre killarna hade ju kört upp 11 gånger innan han fick sitt körkort. Och han kan fortfarande inte köra. Otroligt ha,ha

2009-02-01 @ 22:41:08
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback