OscarGalan = inspirationskälla nr. 1

Sitter och glor på Oscar Galan just nu, ville se alla fina klänningar och så på röda mattan. Men jag har skola imorgon och känner att jag inte orkar så mycket mer. Så jag får väl kolla klänningarna imorgon på nätet. Lite tråkigt, eftersom jag vill se dem live och blogga direkt. Som nu alltså.

Men tre klänningar som jag fastnat för nu och som har fått störst uppmärksamhet är Vanessa Hudgens, Miley Cyrus och Taradji P. Henson.



Miley Cyrus klänning är helt underbar, alldeles sådär prinsesslik och passar henne great! Älskar skärpet och den lilla väskan till. Som pricken över iet.



Taridjis klänning är helt underbar. Hur den är sydd och att det är en tubklänning. Gör sig alldeles underbar på galor och bal ju, det ska vara tub helt klart. Hon är så jävla snygg själv också och passar grymt i klänningen.



Har inte mycket att säga om hennes klänning, Vanessa Hudgens.. Men den är snygg, fast samtidigt så fastnar jag inte riktigt för den.

Ni får ursäkta den centrerade texten också, men det råkade bli så i detta inlägg..

Bilderna är tagna från nätet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback