Oh dear, it's Casanova

Här har jag suttit och underhållt mig med Casanova som gick på kanal9. En lite småsöt och rätt töntig film faktiskt. Men den var bra och Heath Ledger är het, som alltid! Även fast han spelar Jokern eller inte. Han är ju en duktig skådis.

Anledningen till det töntiga i filmer är de små felklippen de hade gjort. Och sättet de filmat på. I en scen t.ex. då de ska rymma från några och hoppa upp på en häst. Tjejen i fråga är annars brunett väldigt smal och med kurvor. Men personen som hoppade på hästen blev helt plötsligt svarthårig och hade svarta byxor om jag inte minns fel, vad hände med klänningen undrar jag då? Haha, det var lite roligt.

Andra scener var också roliga, då man verkligen såg att allt var inklippt och det såg faktiskt ut som riktigt dåligt photoshop jobb när någon som inte kan frilägga har frilagt. Det är nog en ganska bra förklaring av vissa scener tror jag.

Var det någon mer som såg filmen? Och vad tyckte ni då?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback