Nu har jag skrivit ett lovtal

Min första idé för lovtalet, som vi har i läxa till imorgon, blev inte riktigt som jag tänkt mig. Var svårt att hitta på så mycket som jag skulle få göra och prata om något som kändes lite mer privat och internt. Så därför valde jag om inriktning helt och bytte personen jag skulle hylla till något helt annat..

Kan ni gissa vad det är?
Gör ni det så skriver jag vad mitt tal handlade om imorgon, efter att jag har framfört det. Så jag inte förstör det roliga och spännande i talet. För jag slår nästan vad om att ingen kan gissa vad mitt tal kommer att handla om. Ett hyllningstal är det i alla fall.

Men nu när jag har skrivit klart talet och förberett med att ha tagit tid på hur långt det blir, så ska jag gå och lägga mig. En lång dag imorgon, även fast jag slutar kl. 12. Men jag ska sitta kvar och arbeta med mitt CD-omslag och sådär, så jag har mycket att göra. Blir stan och fika med en vän också tror jag.

Så jag säger god natt nu, så får ni alla sova så gott!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback