Nu är helgen och lovet slut...

Nu är lovet slut och skolan drar igång igen imorgon.. Känns lite segt faktiskt och stressigt, men sådant jag får ta. För nu är det inte långt kvar till studenten och balen och allting! Måste skissa upp en klänning, har gjort flera, men inte kommit på Den där än. Men det kommer väl snart, nu när jag ska kolla på Oscargalan för att få lite inspiration.

Under lovet har jag tagit det lugnt, varit lite här och där (mest i Södertälje) och så har jag gjort lite andra saker. Men jag har kanske inte gjort så mycket, fast egentligen tillräckligt mycket för att inte blogga så mycket. Och det ber jag om ursäkt för. Men har inte haft lust eller ork att blogga under mitt lov, finns så mycket annat trevligt att göra då.

Helgens planer blev lite ändrade och inte alls som det var tänkt från början. Fredagen var bra i alla fall, blev Thai-mat och BlackJack-spel hela kvällen. Jättetrevligt och oerhört gott och snacka om att jag blev mätt! Gick väl sådär under vårat spel av Black Jack, tur att vi inte spelade om riktiga pengar, fast visst. Jag förlorade ju aldrig helt heller så.

Igår, lördag, åkte Robin hem tidigt, för att han skulle packa och dona massa. Dags för flytt. Så jag fick inte gosa med honom på hela dagen. Åkte ned till Södertälje City istället, med Papi och Ely. Så vi vandrade runt där, och köpte hem lunch. Sushi fick det bli och ännu en lunch-middag som åts med pinnar. Underbart!

Bejbi kom hem till mig på kvällen, då tanken var att vi skulle på middag. Men det blev inte av. Sedan skulle vi kanske ha hängt med på krogen med Robins vänner. Men jag är helt jävla totalt broke just nu och har inga pengar. Sedan kändes baren de skulle till väldigt b, vilket den är egentligen. Så vi stannade hemma, kollade film. Och tur var väl det, för Robin var sjukt trött och somnade tidigt.

Idag hände inte mycket heller. Robin åkte hem tidigt idag också, så jag fick knappt se honom. Och vi har varit på husvisning. Sedan åkte jag tillbaka till Nyköping och har hunnit gå en 7 km lång promenad. Skönt som faaan, och trevligt.

Men nu börjar snart OscarGalan, och jag uppdaterar lite då undertiden. Önskar att lovet hade fortsatt, för då hade jag fan peppat framför tvn och sett hela galan! Första gången jag faktiskt ens tittar på den överhuvudtaget.

Vad händer i veckan för er då?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback