Nostalgi på hög nivå!

Igår när jag och Carro var inne på Tobak på öster för att kolla om de hade en tidning Carro skulle ha, så kollade vi igenom godiset lite. Vi hade råkat se lite smågodis som vi åt när vi var yngre, typ i lågstadiet! Och det var då vi hittade dessa också, de är så jäävla underbara och jag kommer verkligen ihåg känslan och smaken av dem!



Har fortfarande inte ätit min Pop Rocks, men det kanske blir ikväll eller något. De hade ju massa godis som jag åt i lågstadiet! Fyfan, det var tider det, hahaha! Chupa chupa klubban åt jag i alla fall, och den är fortfarande lika god som jag minns den. Cherry flavour <3

Nu blev jag lite sugen på Pop Rocks, men har den inte med mig. Att sitta där med pulvret i munnen, som knastrar och smäller på tungan. Underbart... <3

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pop rocks var nåt jag älskade som barn. Det bara smällde i munnen på en. haha

2009-02-25 @ 17:12:23
Postat av: Sabine

dom där klubborna är så goda :D

2009-02-25 @ 17:18:14
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback