Louboutins skor är underbara!

Sitter och kollar skor på nätet, även fast jag redan shoppade ett par skor idag. Hittat massor jag skulle vilja köpa, men jag orkar inte betala tull och massa sådant, eftersom det är från en sajt i USA.



Men sedan hittade jag ju Chrisitan Louboutins sida med hans underverk till skor! Det är inte bara skor man har sådär, utan det är fan konst också och skorna är helt underbara! Inget jag skulle gå i själv tror jag, då de för det första är sjukt dyra och så är de vääääldigt höga. Jag har liksom svårt att gå i klackar på 10 cm nästan, hur ska jag då klara 14 cm-klackar? Fast visst, övning ger färdighet och jag ska börja gå mer i klackar nu!

Men nu ska jag fortsätta kolla runt på lite skor, jag som ääälskar skor.
Här är btw skorna jag köpte idag, jag gillar dem och de var riktigt skööna. :-)



PussPuss

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

fin design :D

2009-02-26 @ 19:33:49
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback