Jag skulle vilja ha...!

Åååh, såg en sådan här sötnos på bussen förra veckan och blev helt kär. När jag flyttar hemifrån skulle jag vilja ha en Fransk bulldog (som den på bilden) eller så skulle jag vilja ha en Korthårig tax, inte strävhårig utan en sådan där sööt brunhårig och len. Men först och främst ska jag ha en katt, så den blir lite mer dominant över hunden. Tycker jag är viktigt, vill ju inte att hunden ska styra och ställa som den vill. Det är ju jag som är flockledaren.

Men i alla fall, en Fransk bulldog, åååh så jääävla sööt! Vill ha en sådan, och jag har aldrig varit en riktig hundmänniska, men det b örjar ändras lite.

Bejbi vill ha en bullterrier, jag en fransk bulldog. Snacka om att vi kommer bli söta ihop, hihi.


Är du hund- eller kattmänniska?

Puss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

De så söta!! Jag gillar mops också. och cockerspaniels förstås ha,ha.

Nu är utmaningen uppe på bloggen. Det skulle vara jättekul om du ville delta.



Annars är allt bara bra. Vad tråkigt med förkylning. Jag hoppas att du blir bättre snart.

kramkram

2009-02-09 @ 14:18:36
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback