Jag är vaken!

Här sitter jag och avnjuter en snabb frukost. Största händelsen är väl att jag faktiskt är vaken och inte har försovit mig. Tyvärr så hadej ag svårt att somna igår kväll, snarare inatt blev det. För jag låg och vred mig till ett-två någon gång och vaknade då och då. Lite jobbigt.

Men det roliga var att jag hade ställt in tre olika väckarklockor, för att jag skulle vakna, och att Carro skulle ringa ifall att. Först hade jag en väckarklockan klockan 6 ochsedan en 6.20  och Carro ringde halv ungefär. Hade även en extraklocka runt 6.40 ifall jag inte skulle vakna. Och det var smart, för det var nära p åatt jag somnade om igen.

Men men, nog om det. Idag ska jag i alla fall till skolan. Och ikväll åker jag till Tälje, Tjooho! Mysigt att träffa älsklingen. <3
Aja, måste göra mig iordning nu, packa lite och sådär.
Tror inte det blir simning imorgon, men tar nog gymmet ändå, när jag kommer hem.

Vad ska ni göra idag?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback