I've got a confession to make

I'm addicted... I'm hardly addicted of many things.. One thing is sex, but I won't talk about that right now, haha!
What I have to say right now....is.... Gossip Girl.


Japps, jag har blivit som tusentals (säkert miljontals) andra tjejer. Jag har verkligen fastnat för den helt fantastiska serien Gossip Girl! Men vem kan låta bli att falla för den kvinnoälskande snyggingen, Chuck Bass? Wooooooh, han är så jävla fucking underbar! That bad and naught boy, raawr! Jag låter helt besatt nu, jag vet, nästan som om jag var kär i en tv-karaktär, haha! Ironiskt nog.

Så nu har jag pluggat lite och kommit igång med arbetet, vilket känns jävligt bra! Så jag tänkte berömma mig själv för det med ett avsnitt av Gossip Girl, nu innan jag somnar.


Så jag säger väl god natt på er och hoppas ni sover gott!

Xo.Xo.

Kommentarer
Postat av: sara

Han är grymt snygg verkligen!

2009-02-12 @ 00:54:27
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-12 @ 11:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback