Idag = ledig och CK

Jahopp, då var jag ledig idag. Sköönt, hade tänkt göra denna dag till en pluggardag, kom hem till Nyköping igen för tre timmar sedan.. Har jag pluggat något? Neej, inte alls... Jag förstår inte vad det är.. Jag kommer inte till ro, jag blir rastlös och kan inte bara sätta mig nedo ch läsa. Då blir jag istället arg på mig själv, för att jag inte får något gjort..!

Hur fan ska jag göra för att kunna plugga ordentligt? Någon som kanske har bra pluggartips eller så? Skulle verkligen uppskattas!

Jag ska nog ta en dusch nu, för kvällen. Sedan ska jag stänga ned allt och sätta igång lite skön musik. Då kanske jag kommer i rätt mood för att plugga? Vi får se hur det går med det i alla fall,

Ikväll blir det i alla fall krogen, men inte för att festa eller dricka. Jag ska i alla fall inte göra det.
Utan jag och Carro ska nämligen se CK lira på Tellus. Ska bli treevlans, för honom har vi inte sett på två år tror jag att det är.

Aja, dags att göra något vettigt kanske?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Robin

<3

2009-02-04 @ 15:25:53
Postat av: miahmariah

Då får ni ha det så kul ikväll!!!

2009-02-04 @ 16:51:42
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback