I loove shoees

Ååh, här är dagens; Jag skulle vilja ha. Har suttit nästan hela kvällen och kollat kläder, speciellt skooor. Hittade massor på GoJane och det är till ett bra pris också. Tyvärr så måste man frakta över från USA och då kostar det mer, med tull och grejer. Så då skulle priset landa på samma som här i Sverige.




Detta är inte allt jag hittade, för det fanns så mycket mer, men jag orkade inte spara ned allt och fixa i jävla paint som jag bara har på min laptop än så länge. Men här är i alla fall dagens önskelista, mumsmums.

Jag hoppas verkligen att Forever 21 öppnar här i Sverige snart... Längtar massor då! <3
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

De där skorna var riktigt snygga. Är allt bra med dig idag?

2009-02-28 @ 16:02:22
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback