Gossip Girl-modet <3

Det finns säkert många fler än jag som är lika besatta av Gossip Girl. Jag har verkligen kärat ned mig totalt i serien och jag fullkomligt älskar den! Kläderna är helt underbara och min favorit när det gäller stil och mode så är det Jenny. Hon är den tjejen som syr sina kläder själv, har en sööt och kvinnlig stil, samtidigt som den är väldigt sääxy.



Galen som jag är, hittade jag även den här sidan där man kan klicka på sin favorit och sedan få upp liknande kläder som de har, eller samma typ av stil i alla fall. Tyvärr är sidan amerikansk och kläderna är dyra, vissa i alla fall. Men de är fina att titta på och man får mycket inspiration och skulle lätt kunna hitta liknande kläder någon annanstans.

Kika in sidan här.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sjukt cool sida!

och sjukt HETT mode :D

2009-02-24 @ 23:13:35
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback