Gör Sverige roligare!

God morgon på er allesammans!
Sitter och äter frukost och har precis lyssnat på P3 Morgonpasset. Helt underbar radiokanal där mycket roligt men också vettigt sägs! Som idag kom de på hur vi kan göra Sverige till ett roligare och trevligare land. Utmaningen är att du ska hälsa på en främling, något jag gör i princip varje dag! Så kom igen och anta utmaningen du också. Är du extra modig kan du ju också Starta någon form av konversation också.

Idag är jag i alla fall piggare och jag tror att förkylningen är på väg att släppa. Så det blir skola för mig idag, ska sitta och jobba med projektarbetet och geografin hade jag tänkt. Kanske får någonting vettigt gjort idag, återstår att se. Börjar i alla fall fem i tolv och därför sitter jag här och äter frukost nu.

Ska sätta igång Gossip Girl också, och kolla på tills bussen går.
Blir ingen träning för mig idag heller, men det är förståeligt, vill bli frisk först, men som sagt. Är nog på bättrningsvägen!
Vad ska ni hitta på idag?

Puss


Kommentarer
Postat av: Millao [ e r u a n n o n ]

SV: Tack så mycket :) ska självklart kika igenom din blogg!

2009-02-11 @ 11:04:59
URL: http://millao.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag pratar alltid med folk jag inte känner ;D Fett tråkigt om man inte pratar om vädret, eller så måste man klaga på att bussen är försenad eller någonting!

2009-02-11 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback