Fredag den 13e, min otursdag?

Idag är det fredagen den 13e, en dag folk brukar avsky och vissa stannar till och med hemma för att de är rädda att det ska hända något. Men jag är ute, jag är glad och går runt och ler hela tiden! Det har varit en bra dag, fredagen den 13e brukar ge mig tur faktiskt, eller så är det bara jag som vill se de bra sakerna.

Men liksom, sannolikheten är väl större att det händer något alla andra dagar än just denna dag? Aja, jag tänker inte se det negativt någonstans i alla fall.

Sitter och dricker juice och äter lite, ska snart iväg och jobba ett par timmar. Måste bara fixa en grej.
Aja, måste som sagt kila.

Vad ska ni göra idag?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback