Det pirrar i kroppen

Jag vet inte vad riktigt vad det är för något, men min kropp pirrar sådär busigt och jag bara går runt och ler, skrattar och busar idag. Sitter här, lyssnar på skön salsa och Musica Latino på Fuego FM. Något i den musiken gör mig extra glad och jag kan drömma mig bort till landet jag saknar, Chile.

Busat hela dagen idg också, snackat och skrattat åt allt nästan! Bara varit positivt. Så jag känner att nu kan jag sätta mig ned med arbetet och bara skriva. Det kommer gå så jävla bra alltså! Så jag blir klar med det ikväll, Pressa pressa!! I can make it, but can you?

Neej, nu ska jag ta och jobba, skriver senare, när jag tar en paus eller något kanske.
Pusspuss, what a wonderful world! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback