Buenas Noches <3

Nu säger jag god natt, tidigt för att vara mig men ajg ska faktiskt inte sova riktigt än. Ska först ta och städa upp lite på rummet och sådär innan morgondagen då älsklingen kommer. Imorgon händer det grejer också och jag känner mig så sjukt peppad just nu.

Först är det skola, slutar tidigt och så möter jag upp bejbi. Åker hem och tar det lugnt, tills jag ska jobba från 17-20. Rätt soft ändå. Blir tapas till middag och förkrök hemma. Sedan drar vi ut till Tellus. Inte varit ute på sjukt länge, sedan i December faktiskt, vilket känns oerhört trist. Så jag längtar verkligen till att få dra ut.

Men nu ska jag inte fortsätta babbla häär, jag ska in till rummet.
Höres imorgon
pusspuss<3 och sov gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: Emily

Åh, jag ser attdu har ett citat ur Alkemisten. Jag älskar den!

2009-02-27 @ 09:11:24
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback